Ica - Mitt liv i ord

Längtan till sommaren!

Publicerad 2012-02-29 18:20:31 i Bilder 2012,

Som alla andra tusentals bloggare längtar även jag till sommaren. Sommar för mig i år innebär många saker! Jag tar studenten, ska börja plugga på högskola/universitet, segla och leva vidare mitt liv. Att ta studenten känns nästan läskigt, att gå från grundskola till gymnasium var inte lika läskigt då man (inte jag iaf) valde en inriktning som avgjorde min framtid. Väldigt bred utbildning.. Men nu börjar det närma sig att man ska försöka lista ut vad man tycker är kul och vad man vill göra resten av sitt liv. Nu menar jag inte att jag har ristat i sten vad jag vill göra när jag blir "stor"..

Nog snackat om utbildningar osv, tänkte ha en liten bildbomb med somriga bilder som får en att längta ännu mer efter sommaren och segling till sjöss!

Blev inte så många jag hade tänkt, hade ett väldigt segt foto år förra året.. Ska bli bättring i år så att nästa år vid denna tidpunkt verkligen kunna bomba er med foton!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela