Ica - Mitt liv i ord

Dagarna flyger iväg!

Publicerad 2012-01-11 16:18:33 i Mitt Liv 2012,

Hej svejs!

Kom hem för ett bra tag sen nu.. Kan säga att denna dag har varit allt annat än lugn. Jag börjar dagen med att försova mig en timma men som tur är ställde jag klockan på 1½ timme innan jag skulle gå hemifrån så hade en halv timme på mig att äta, packa, klä på mig och så vidare imorse. Mer eller mindre en hektisk morgon.

I skolan rullade lektionerna på som vanligt, lite Samhällskunskap A och lite Fysik B var det som gällde idag. Kan säga att fysiken framöver kommer vara väldigt köttig!! Magnetism med mera är inget att skoja om, gäller bara att komma ihåg tumregeln..

Efter skolan var det dags att vara lite vuxen och gå till banken för att prata om fonder. Kändes lite läskigt, lilla jag ska gå till banken själv och prata om pengar.. Fick lite förslag som ska diskuteras med mamma och pappa så får vi se vad som händer!

Nu sitter jag och köttar min religionsuppsats efter en kopp hemmagjord varm choklad. Det slår aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela