Ica - Mitt liv i ord

Ett nytt försök?

Publicerad 2012-01-09 13:21:44 i Mitt Liv 2012,

Hejsan!

Jag har fått tillbaka min laptop efter andra gången den var inne på sjukan. Många tankar har surrat runt i mitt huvud den senaste tiden. Ska jag försöka börja blogga igen? Antagligen så ska jag det för annars skulle jag inte sitta och skriva detta inlägg just nu.

Alla har teman på sin blogg och riktar sig mot något speciellt. Mode, livsstil, fotografi och så vidare. Jag fotar mycket, eller har i alla fall fotat mycket, och det är ett intresse jag vill väcka till liv igen men är det ett tema jag vill ha utgenom hela bloggen? Jag vet inte... Jag tycker inte att man ska ha ett bestämt tema från början utan att temat byggs fram när man hittar något man tycker är roligt att blogga om!

Min älskade laptop, tyvärr är mitt rum inte så här rent och fint just nu men snart ska den bli det så jag har orken att plugga ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela