Ica - Mitt liv i ord

Hur gick detta till?

Publicerad 2012-01-12 21:53:50 i Mitt Liv 2012,

Detta har varit en allmänt bra dag, vissa mindre bra saker men så är det varje dag. Som att man är så sjukt hungrig och fixar en stor mumsig frukost och sedan inte orkar ens halva? Hur gick detta till? Att glömma bort att man måste förbi Ica på Sveavägen för att hämta sin post. Hur gick detta till? Men det konstigaste av allt, att ta sig till gymmet för att köra det obligatoriska DanceStep passet för att upptäcka att instruktören inte kommer närvara och ingen kan ta hans step pass. Hur löser de problemet? Jooo. Såhär, det blir Zumba idag istället.

Zumba var något jag aldrig har provat förut, det var kul men inte riktigt min grej. Jag fick inte ut tillräckligt utav det, jag som hade sett fram emot detta pass sedan i måndags. Men men, inte mycket att göra åt det. Fick i alla fall röra lite på mig vilket var välbehövt! Ni kanske inte vet om det men jag är ett träningsfreak och tränar minst två-tre gånger i veckan om inte mer. Mitt mål är väl att träna så mycket jag kan så länge jag fortfarande mår bra och tycker det är kul.

Nu kallar det sista arbetet på mitt uppsats, börjar se ljuset i tunneln eller vad är det man brukar säga?

Har inte hunnit ta några nya bilder på ett tag så bjuder på denna gamla, bara för att jag åt lite granatäpple tidigare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela