Ica - Mitt liv i ord

I brist på annat.

Publicerad 2012-01-13 08:41:13 i Mitt Liv 2012,

Är i skolan och mina första lektion ska precis börja. Jag ska ha min sista religionslektion nu och det är den sista jag kommer ha hela min gymnasie tid och säkert den sista någonsin. Religion har aldrig varit ett favoritämne direkt.. Men måste man så måste man, kan dock säga att detta har varit en bra kurs då vår lärare har gjort kursen intressant.

Ut och fota i mörkret ska göras ikväll också!



Denna helg kommer jag göra lite roliga saker, det blir bio och fest för min del. Alltid kul! Börjar helgen hemma och avslutar hos min pojkvän, underbar helg med en massa åkande också. Ikväll ska jag och Kim se Hamilton - I Nationens Intresse, får se hur den är! Den har premiär idag, jag har fått en vana att gå på bio på premiär dagarna. Alltid kul för då kan ingen spoila filmen för en ;)

Nu börjar lektionen så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela