Ica - Mitt liv i ord

Ingen stress!

Publicerad 2012-01-16 16:41:52 i Mitt Liv 2012,

Sitter i sängen med laptopen i knäet, väldigt skönt och avslappnade kan jag säga! Funderar lite på vad jag ska göra.. Tror det blir att städa mitt rum och göra det riktigt mysigt. Det finns inget mysigare än ett rent och städat rum tycker jag. Har haft kaos i mitt rum i ett par månader då jag inte haft någon riktig ork att ta itu med allt men nu tusan ska det hända saker här!

Ni kan få se lite före och efter bilder när jag väl blir klar... Får se när det blir ;)

Hoppas på att kunna få det såhär mysigt igen! Just nu är halva min garderob antingen i sängen eller på stolen och alla skolprylar ligger också i sängen eller på fönsterbrädan och så kan vi inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela