Ica - Mitt liv i ord

Lördag

Publicerad 2012-01-14 15:40:35 i Mitt Liv 2012,

Hejsan!

Igår kväll var jag som sagt och såg Hamilton, en väldigt bra film faktiskt! Svenskarna har blivit bättre på att göra bra filmer tycker jag. Hoppas Sverige fortsätter så.

Idag har jag hunnit med en hel del redan, tränat och gått på stan en sväng. Det blev ett litet inköp av ett träningslinne från Gina Tricot. Har lite annat kul som jag inhandlade igår. Visar allt i ett inlägg senare.

För tillfället håller jag på att skriva klart min redovisningsuppgift i matte och fysik. Den blev framskjuten till måndag istället för fredag då vi hade andra inlämningar i fredags. Ibland är lärare schyssta vilket i lägen som detta uppskattas!

Nä nu är det dags att bli klar med den där himla uppgiften så jag och Kim kan åka till Uppsala och äta och chilla innan det är dags för födelsedagsfirande och utgång!

Jag och Kim när mina nära och kära kom över på middag innan utgång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela