Ica - Mitt liv i ord

Skulle säkert ha...

Publicerad 2012-01-18 22:46:07 i Mitt Liv 2012,

...bloggat mer om jag hade haft tiden till det men typiskt mig satt jag aldrig vid datorn igår utom på skoltid och då hade jag ingen tid att sitta och skriva inlägg. Idag har också varit en fullspäckad dag då jag var upptagen fram till klockan åtta ikväll. Har först varit i skolan och sedan så var det iväg till Fotografiska med stormsteg! Där köptes några vykort med bilder från Nick Brandts underbar utställning som tyvärr inte är kvar längre. Tog lite bilder när jag var där igår men de får vänta tills imorgon samma sak med bilderna på vilka kort jag köpte idag för nu skriker mamma på mig att jag ska gå och hjälpa henne lägga pussel. Fast klockan är mycket så ska nog gå och lägga mig rätt snart också...

God natt på er för ikväll och imorgon kan ni vänta er massa bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela