Ica - Mitt liv i ord

Snö Snö Snö

Publicerad 2012-01-16 12:11:31 i Mitt Liv 2012,

Hej!

Allt bra med er?

Jag mår bra och skulle inte har något emot att ligga under täcket och mysa hela dagen. Är på sånt humör nu i januari mörkret, även om det blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Önskan att få åka någonstans varmt är stor! Jag som alltid fryser borde vara någonstans där det är varmt för att inte frysa ihjäl! Haha nej men jag tycker om det här i kalla Sverige i alla fall!

Nu börjar psykologin, bjuder så länge en bild från min roadtrip i USA. Detta är tagen från en resturang i på stranden! Mysigt var det att sitta där och kolla på solen gå ner medans man åt god mat med mamma, pappa och kusinen och hans flickvän. :)

Florida 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela