Ica - Mitt liv i ord

11/3-12

Publicerad 2012-03-11 16:04:14 i Mitt Liv 2012,

Hejsan!

Som jag sa i torsdags skulle jag vara väldigt upptagen denna helg. Började helgen med att träffa ett stort gäng gamla kompisar som jag gick i grundskolan med. Det var väldigt härligt att få prata med dem och få veta vad de har för planer i livet. Alla är inne på väldigt olika spår och det är väldigt kul tycker jag, alla har hittat det de vill göra eller nästan i alla fall!

Här är två bilder från fredagskvällen! Det är inte jag som har tagit dem utan är Mika!

Jag och två vänner!

 

Gårdagen var som sagt fullspäckad! Jag gick upp 07:30 för att duscha och göra mig fin för mitt passfoto. Åkte och tog passfotot, gick runt halva stan med mamma, fikade med mina föräldrar, fikade med min kompis och så gick vi runt halva stan och sist men inte minst avslutade jag kvällen med film hemma hos en av mina vänner! Vi såg Marley and Me, en väldigt bra film! Tydligen är boken bättre så får ta och få tag på den och läsa den i sommar..

Nu ska jag däremot plugga några min innan det är dags att bege sig av mot SATS för två träningspass!!

Kommentarer

Postat av: Sara Moatamid

Publicerad 2012-03-17 20:30:22

Sv; TAAACK!! :D



Hahahahaa pontus!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela