Ica - Mitt liv i ord

8/3-12

Publicerad 2012-03-08 20:51:19 i Mitt Liv 2012,

God kväll!

Är väldigt trött, skrev Dog kväll först.. Idag har varit en relativt bra dag, det enda är väl att matten kunde ha gått bättre men men.. Resten av dagen har varit bra! En del roliga lektioner, mini utbildningsmässa i skolan och sedan min favorit på dagen TRÄNING! Som alltid var det kul, speciellt nu när instruktören har gjort DanceStepen snäppet svårare.. Vi hann inte med allt som vi skulle på passet idag så nästa gång blir det att bli ännu lite mer förvirrad helt enkelt!

Märkte nyss att det var några dagar sedan jag bloggade... Var helt inne i lite skolarbeten och umgås med min vän som är hemma från sin praktik på sjön denna vecka! Man passar på när man har chansen.. Resten av denna vecka är också rätt fullspäckad, ska dock blir bättre på det där med bilder. Har ju trots allt en relativt bra kamera i mobilen..

Imorgon ska jag i alla fall ut med en hel drös människor från när jag gick i grundskolan. Kommer bli intressant, vissa av dem har jag inte träffat sedan vi gick ut 12/6-09. Snart tre år sedan! Ska inte börja med detta nu, kommer bli ett jätte långt inlägg i såna fall. Inte för att nämna dess längd redan nu.

Har tyvärr inte redigerat bilder, skjuter bara på det men tänkte vara lat och lägga mig i sängen redan nu 20:50.. Lång dag imorgon tror jag och behöver mycket energi för att dansa natten lång med gamla klassen och sedan vara hos polisen 09:30 lördag morgon för att fixa nytt pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela