Ica - Mitt liv i ord

Den Svenska Björnstammen!

Publicerad 2012-03-20 16:14:50 i Bilder 2012,

Hej!

Internet funkade tydligen igår men kände inte för att blogga då jag har lite skolarbete som måste göras, vilket även gäller idag men medan jag väntar på att andra internetsidor ska ladda klart tänkte jag att jag kunde slänga in några ord och bilder.

Var som sagt och såg Den Svenska Björnstammen i lördags med Henry. Väl på Berns mötte vi ett par vänner till Henry och det slutade med att vi umgicks hela kvällen. Alltid kul att lära känna nytt folk! Mobilen var inte framme så mycket för att fotografera som jag hade tänkt.. Men några bilder knäppte jag i alla fall.

Denna stämpel fick jag när vi gick från Ace i lördags/söndags för att jag var söt ;) Hehe.

 

Det var min helg sammarfattad.. Har inte visat bilder från Snow Patrol konserten så ska göra det inom kort också nu när jag orkar föra över alla 800 bilder från mobilen till datorn..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela